تایتل قالب
آموزش وردپرس و آموزش راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی


Post image

پایتون یکی از پرتقاضاترین زبان های برنامه نویسی است زیرا می توان از آن برای توسعه وب، تجزیه و تحلیل داده ها و غیره استفاده کرد. مانند هر زبان برنامه نویسی، یادگیری آن بدون هیچ راهنمایی اضافی می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که ما این لیست از 10 بهترین دوره و آموزش رایگان پایتون را که می توانید بدون توجه به بودجه و سبک یادگیری خود از آنها یاد بگیرید، گردآوری کرده ایم.

 

معیارهای رتبه بندی ما

بهترین دوره های آنلاین رایگان پایتون ترکیبی از مفاهیم سطح بالا و مهارت های دنیای واقعی را ارائه می دهد. ما نزدیک به 20 دوره را بررسی کرده ایم تا بهترین گزینه های رایگان را بر اساس چندین معیار رتبه بندی کلیدی پیدا کنیم. چه در برنامه نویسی کاملاً تازه کار باشید و چه بخواهید مهارت های موجود خود را گسترش دهید، می توانید یک دوره آموزشی مناسب برای خود در این لیست پیدا کنید.

معیارهای رتبه بندی پایه

قبل از غواصی در یک دوره، باید تحقیق کنید تا مطمئن شوید که برای شما مناسب است. ملاحظات کلیدی شامل مدت زمان تکمیل آن، وجود هر گونه پیش نیاز، و اینکه آیا در پایان گواهی پایان کار دریافت خواهید کرد، می باشد. ما روی این چهار معیار تمرکز کرده‌ایم تا فهرست را محدود کنیم.

زمان تکمیل دوره های موجود در لیست ما از کمتر از دو ساعت تا حدود هشت ماه متغیر است. یک آموزش کوتاه نمی تواند به اندازه یک دوره کامل مطالب را پوشش دهد، اما اگر به تازگی شروع کرده اید یا برای دوره طولانی تری وقت ندارید، ممکن است گزینه خوبی باشد.

پیش نیازهای لازم اکثر دوره های موجود در لیست ما هیچ پیش نیاز رسمی ندارند، اما این بدان معنا نیست که همه آنها برای مبتدیان هستند. برخی از دوره ها ممکن است دانش گذرا از مفاهیم برنامه نویسی کامپیوتر یا تجربه قبلی با پایتون را فرض کنند.

زمانبندی انعطافپذیر. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد برای شرکت در دوره‌های آنلاین پایتون انتخاب می‌کنند این است که با سرعت و زمان‌بندی خاص خود مطالعه کنند. ما روی دوره‌هایی تمرکز کرده‌ایم که نیازی به شرکت در جلسات زنده یا رعایت ضرب‌الاجل‌های زمانی ندارند، بنابراین می‌توانید بیشترین انعطاف را داشته باشید.

گواهی پایان کار. اگر علاقه مند به درخواست برای مشاغل برنامه نویسی هستید، داشتن گواهی پایان کار ممکن است آینده شغلی را بهبود بخشد. این لیست بر دوره‌های رایگان تمرکز دارد، اما اگر می‌خواهید در پایان یک گواهی رسمی در لینکدین یا وب‌سایت حرفه‌ای خود نمایش داده شود، برخی از آنها هزینه‌ای را دریافت می‌کنند.

معیارهای رتبه بندی پیشرفته

در حالی که برخی از معیارها، مانند یک برنامه زمانی انعطاف‌پذیر، برای هر دوره آنلاین مهم هستند، ما بر روی عواملی به ویژه مرتبط با دوره‌های آنلاین پایتون تمرکز کردیم. در اینجا چند مورد از معیارهای رتبه بندی پیشرفته ای است که برای جمع آوری لیست دوره های خود از آنها استفاده کردیم.

  • این دوره دارای یک برنامه درسی جامع است که نمای کلی گسترده ای از پایتون را ارائه می دهد یا بر روی یک منطقه خاص مانند تجزیه و تحلیل داده ها تمرکز می کند.

  • این دوره توسط اساتید دانشگاه یا افراد حرفه ای که تجربه زیادی با پایتون دارند ارائه می شود.

  • این دوره شامل تمرین‌ها یا درس‌های تعاملی است که دانش‌آموزان می‌توانند بلافاصله کار با پایتون را شروع کنند.

  • این دوره دارای رتبه های مثبت (حداقل چهار ستاره) است.

  • این پلت فرم کاربر پسند است و پشتیبانی قابل اعتماد مشتری را ارائه می دهد.

  • این دوره اخیرا (طی پنج سال گذشته) تولید شده است تا اطمینان حاصل شود که مطالب با شیوه ها و روندهای فعلی سازگار است.

  • این دوره توسط شرکت ها برای آموزش کارکنان موجود استفاده می شود یا مربوط به جویندگان کار است که تازه در صنعت شروع به کار کرده اند.

  • این دوره شامل رونوشت ها و/یا زیرنویس ها برای مطالعه آسان تر است.

10 بهترین دوره ها و آموزش های آنلاین رایگان پایتون

تخصص CourseraPython for Everybody توسط دانشگاه میشیگان

جایزه هوشمند: انتخاب برتر

این دوره توسط دانشگاه میشیگان ارائه می شود و تکمیل آن هشت ماه طول می کشد و آن را به جامع ترین دوره در این لیست تبدیل می کند. این شامل پنج جزء است که موضوعاتی مانند ساختارهای داده پایتون، زبان پرس و جو ساختاریافته (SQL) و موارد دیگر را پوشش می دهد. شما می توانید دوره را به صورت رایگان بررسی کنید، اما اگر می خواهید کل برنامه را کامل کنید و گواهی پایان دریافت کنید، باید هزینه ای بپردازید. این دوره با Coursera Plus همراه است یا به تنهایی 49 دلار در ماه هزینه دارد. شما می توانید در هر دستگاهی به دوره دسترسی داشته باشید و با سرعت خود حرکت کنید، اگرچه برای دریافت گواهینامه باید یک "پروژه عملی" را به پایان برسانید. برخلاف سایر دوره‌های این فهرست، این تخصص شما را از مطالب مقدماتی به موضوعات پیشرفته‌تر می‌برد، همگی با یک مربی.

  • قیمت: رایگان برای ممیزی (49 دلار در ماه برای ثبت نام)

  • زمان تکمیل: تقریباً 8 ماه

  • پیش نیازها: خیر

  • برنامه انعطاف پذیر: بله

کی این درس را برمیدارد؟ این یک گزینه خوب برای کسانی است که می خواهند یک دوره پایتون در سطح دانشگاه داشته باشند که می تواند به طور کامل آنلاین و به صورت رایگان ممیزی شود، از جمله مبتدیانی که تجربه برنامه نویسی قبلی ندارند.

چیزی که ما دوست داریمچیزی که ما دوست نداریممدرسان در سطح دانشگاه.بدون اعتبار دانشگاهزیرنویس به چندین زبانهشت ماه طول می کشد تا تکمیل شود.کمک های مالی در دسترس است.

Udemyمقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون

جایزه هوشمند: بهترین برای مبتدیان

این "معرفی سریع و آسان" یک آموزش عالی برای کسانی است که می خواهند یک مقدمه اولیه برای برنامه نویسی پایتون داشته باشند. این رایگان است و کمتر از دو ساعت طول می کشد تا تکمیل شود، اما گواهی پایان به شما ارائه نمی دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اسکریپت ها و توابع بنویسید، حتی اگر تجربه قبلی با برنامه نویسی نداشته باشید. این دوره شامل 15 سخنرانی ویدیویی است که هرکدام به مدت 5 تا 10 دقیقه اجرا می شود و توسط آویناش جین، دانشجوی دانشگاه کالیفرنیا برکلی که پلتفرم آموزشی TheCodex را تأسیس کرده است، ارائه می شود.

  • قیمت: رایگان

  • زمان تکمیل: 1 ساعت و 39 دقیقه

  • پیش نیازها: خیر

  • برنامه انعطاف پذیر: بله

کی این درس را برمیدارد؟ این دوره برای مبتدیانی که می خواهند با اصول پایتون بدون غواصی عمیق در مطالب پیچیده تر آشنا شوند عالی است.

چیزی که ما دوست داریمچیزی که ما دوست نداریممناسب برای مبتدیان.بدون آزمون یا گواهی پایان کار.آسان به دنبال.

UdemyLearn Python 3.6 for Total Beginners

جایزه هوشمند: بهترین مربی

این دوره روی Python 3.6 تمرکز دارد و دارای 39 سخنرانی ویدیویی است که می توان آنها را در کمتر از هفت ساعت مشاهده کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه Jupyter Notebook را نصب کنید، سپس به سراغ موضوعاتی از جمله ساختارهای داده، حلقه ها، توابع و موارد دیگر خواهید رفت. هفت تمرین تعاملی در طول مسیر برای اطمینان از درک مطالب وجود دارد. بر اساس بیش از 4000 بررسی دارای رتبه چهار امتیاز چهار ستاره است و توسط یک مربی مجرب با مدرک کارشناسی ارشد در ریاضیات مالی تدریس می شود. هیچ پیش نیاز دیگری به جز یک کامپیوتر با دسترسی به اینترنت و تمایل به یادگیری مطالب وجود ندارد، که این گزینه را برای مبتدیان یا برنامه نویسان مبتدی تبدیل می کند.

  • قیمت: رایگان

  • زمان تکمیل: 6 ساعت و 42 دقیقه

  • پیش نیازها: خیر

  • برنامه انعطاف پذیر: بله

کی این درس را برمیدارد؟ این دوره برای مبتدیانی است که تازه وارد پایتون می شوند اما برای کسانی که با زبان برنامه نویسی دیگری تجربه دارند نیز مناسب است.

چیزی که ما دوست داریمچیزی که ما دوست نداریممربی با تجربه.چند خطای کدنویسی و رونویسی.مناسب برای مبتدیان.برخی از قطعات خیلی سریع حرکت می کنند.زیرنویس موجود است.

UdemyPython از مبتدی تا متوسط ​​در 30 دقیقه

جایزه هوشمند: کوتاه ترین دوره

حتی پس از اتمام دوره پایتون که برای مبتدیان طراحی شده است، ممکن است به اندازه کافی اطلاعات نداشته باشید که با دوره های پیشرفته تر همراه شوید. برنامه "پایتون از مبتدی تا متوسط ​​در 30 دقیقه" Udemy می‌تواند به پر کردن سریع شکاف‌های دانش بین کدنویسی پایه و پیشرفته پایتون کمک کند. 30 درس ویدیویی در این دوره به بررسی موضوعاتی مانند ماژول ها و توابع، توالی و برش، دستورات شرطی، دستورات حلقه، برنامه نویسی شی گرا و مدیریت فایل می پردازد.

  • قیمت: رایگان

  • زمان تکمیل: 1 ساعت و 32 دقیقه

  • پیش نیازها: خیر

  • برنامه انعطاف پذیر: بله

کی این درس را برمیدارد؟ این دوره برای کسانی ایده آل است که مفاهیم اصلی زبان برنامه نویسی پایتون را درک می کنند اما چیز زیادی در مورد آن نمی دانند.

چیزی که ما دوست داریمچیزی که ما دوست نداریمبه زبان آموزان پایتون کمک می کند تا برای دوره های پیشرفته آماده شوند.هیچ مربی برای تعامل وجود ندارد.

پیش نیازهای UdemyDeep Learning: The Numpy Stack در پایتون (V2+)

جایزه هوشمند: پیشرفته ترین

این دوره برای تمام مبتدیان پایتون نیست زیرا تجربه کدنویسی را در نظر می گیرد و قصد دارد شما را برای مطالعه یادگیری عمیق و علم داده آماده کند. این به طور خاص بر روی Numpy Stack تمرکز دارد، که قبل از گذراندن دوره های پیشرفته تر باید با آن آشنا شوید. سایر موضوعات تحت پوشش شامل پانداها، Scipy و Matplotlib هستند. پیش نیازهای این دوره شامل محاسبات ماتریسی و کد نویسی پایه پایتون است و اگر مطمئن نیستید که برای آن آماده هستید، می توانید "نقشه راه پیش نیاز یادگیری ماشین و هوش مصنوعی" را مشاهده کنید تا متوجه شوید که دوره ها را به چه ترتیبی باید بگذرانید. این دوره همراه با Udemy for Business است که برندهایی مانند Lyft و Adidas از آن برای آموزش کارکنان خود استفاده می کنند.

  • قیمت: 19.99 دلار (شامل Udemy for Business)

  • زمان تکمیل: 5 ساعت و 54 دقیقه

  • پیش نیازهای مورد نیاز: بله

  • برنامه انعطاف پذیر: بله

کی این درس را برمیدارد؟ این دوره برای حرفه‌ای‌هایی توصیه می‌شود که قبلاً تجربه پایتون دارند، اما می‌خواهند درباره Numpy Stack اطلاعات بیشتری کسب کنند تا بتوانند به دوره‌های پیشرفته‌تر یادگیری ماشین و علم داده بروند.

چیزی که ما دوست داریمچیزی که ما دوست نداریمبخش پرسش های متداول مفیدبرای برخی از کاربران بسیار پیشرفته است.تمرینات پاداش

Udacityمقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون

جایزه هوشمند: تعاملی ترین

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از پایتون «مسائل عملی» را حل کنید و موضوعاتی مانند ذخیره سازی داده ها، شرطی ها و حلقه ها را پوشش می دهد. همچنین مقدمه ای برای کتابخانه استاندارد پایتون و سایر کتابخانه هایی که می توانید ماژول های شخص ثالث را در آنها پیدا کنید، دریافت خواهید کرد. این دوره برای مبتدیان طراحی شده است و حدود پنج هفته طول می کشد. می‌توانید با سرعت خود، با آزمون‌های تعاملی که شما را درگیر می‌کند، کار کنید. این شما را برای دوره های بعدی، مانند برنامه Nanodegree تحلیلگر داده، آماده می کند. اگرچه هیچ پیش نیاز رسمی وجود ندارد، اما ابتدا مقداری دانش برنامه نویسی یا تکمیل برنامه آموزش کدنویسی Udacity توصیه می شود. می‌توانید فوراً روی اسکریپت‌های پایتون کار کنید و این را به تعاملی‌ترین دوره در لیست ما تبدیل کنید و برای حل‌کننده‌های عملی ایده‌آل شوید.

  • قیمت: رایگان

  • زمان تکمیل: تقریباً 5 هفته

  • پیش نیازهای مورد نیاز: بله

  • برنامه انعطاف پذیر: بله

کی این درس را برمیدارد؟ این دوره برای دانش آموزانی در نظر گرفته شده است که برای اولین بار پایتون را یاد می گیرند اما تجربه برنامه نویسی دیگری دارند.

چیزی که ما دوست داریمچیزی که ما دوست نداریممربیان حرفه ایمقداری تجربه برنامه نویسی مورد نیاز است.درس ها و تمرین های جذاب.

Codecademyتجزیه و تحلیل داده ها با پایتون

جایزه هوشمند: بهترین برای Data Nerds

Codecademy برای «بازی‌سازی» فرآیند یادگیری کدنویسی شناخته شده است، درست مانند Duolingo برای یادگیری زبان‌ها. این بدان معناست که به جای تماشای سخنرانی های ویدیویی، تمرین ها و پروژه های تعاملی را طی خواهید کرد. این دوره بر تجزیه و تحلیل داده ها تمرکز دارد و به شما کمک می کند برنامه نویسی پایتون را برای تجسم و تفسیر مجموعه های داده مانند آمار اعمال کنید. همچنین می‌آموزید که چگونه تست‌های A/B را بر روی نمونه‌های کسب‌وکار در دنیای واقعی، از جمله راه‌اندازی غذا و فروشگاه کفش، اجرا کنید. موضوعات دیگر شامل کتابخانه های پایتون مانند NumPy و Pandas و همچنین تجسم داده ها با Matplotlib است. می‌توانید Codecademy را به‌صورت رایگان امتحان کنید، اما برای دسترسی به برخی مطالب و دریافت گواهی تکمیل، به یک حساب حرفه‌ای نیاز دارید. این دوره برای افرادی که قصد دارند یاد بگیرند که چگونه از اسکریپت های پایتون برای حل مسائل ریاضی استفاده کنند، بهترین است.

  • قیمت: پایه: رایگان (بدون گواهی)، حرفه ای: 15.99 دلار در ماه

  • زمان تکمیل: 10 هفته

  • پیش نیازها: خیر

  • برنامه انعطاف پذیر: بله

کی این درس را برمیدارد؟ این دوره آموزشی برای افرادی طراحی شده است که می خواهند از اکسل فراتر بروند و کدهای پیچیده تری پایتون برای تجزیه و تحلیل داده ها و تست های آماری بنویسند.

چیزی که ما دوست داریمچیزی که ما دوست نداریمتمرین های تعاملیبرخی از محتواها نیاز به اشتراک دارند.نمونه های دنیای واقعیفاقد ساختار طبقاتی سنتی است.پلت فرم کاربر پسند

CodecademyLearn Python 3

جایزه هوشمند: بهترین برای نمونه کارها

این دوره کد آکادمی تمام اصول اولیه پایتون 3 از جمله نحو پایتون، جریان کنترل، متغیرهای بولی و عملگرهای منطقی را پوشش می دهد. در طول مسیر می توانید دو چالش کد اختیاری را انجام دهید تا ببینید چقدر خوب مطالب را یاد می گیرید. اگر برای یک حساب حرفه ای ثبت نام کنید، به چندین پروژه نمونه کار نیز دسترسی خواهید داشت، مانند هنر ASCII و پروژه Magic 8-Ball که می توانید از آنها برای نشان دادن مهارت های خود به دوستان یا کارفرمایان احتمالی خود استفاده کنید. این دوره حدود 30 ساعت طول می کشد و توسط کارکنان شرکت هایی مانند IBM و ناسا گذرانده شده است. مشترکین حرفه ای گواهی پایان کار را دریافت می کنند که می توانند به رزومه یا نمایه لینکدین خود اضافه کنند و این بهترین انتخاب برای خود تبلیغی و سبد سازی است.

  • قیمت: پایه: رایگان (بدون گواهی)، حرفه ای: 15.99 دلار در ماه

  • زمان تکمیل: 30 ساعت

  • پیش نیازها: خیر

  • برنامه انعطاف پذیر: بله

کی این درس را برمیدارد؟ این دوره برای مبتدیانی که بهترین یادگیری را با انجام کار می‌آموزند و می‌خواهند مهارت‌های عملی را توسعه دهند، بهترین است که می‌توانند به رزومه خود اضافه کنند.

چیزی که ما دوست داریمچیزی که ما دوست نداریمشامل چالش های کد و پروژه های نمونه کارها می شود.گواهی برای کاربران رایگان وجود ندارد.پلت فرم کاربر پسندهیچ مربی برای تعامل وجود ندارد.

دیتا کمپمقدمه ای بر پایتون

جایزه هوشمند: سرگرم کننده ترین

این دوره بر تجزیه و تحلیل داده ها متمرکز است و شامل چهار بخش است که از 11 فیلم و 57 تمرین تشکیل شده است. بخش اول، مبانی پایتون، رایگان است، در حالی که بخش‌های زیر به اشتراک DataCamp نیاز دارند. شما با مجموعه داده های بیسبال MLB و فوتبال FIFA کار خواهید کرد تا به شما کمک کند با مطالب به شیوه ای سرگرم کننده و مرتبط تعامل کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که از کتابخانه NumPy Python برای انجام تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته استفاده کنید. این دوره حدوداً چهار ساعت طول می کشد و توسط یک دانشمند داده حرفه ای که استندآپ کمدی اجرا می کند و پادکست DataCamp را میزبانی می کند تدریس می شود. این باعث می شود که آن را به سرگرم کننده ترین دوره آنلاین پایتون در لیست ما تبدیل کنیم که هنوز هم مقدمه ای محکم برای مطالب ارائه می دهد.

  • قیمت: رایگان

  • زمان تکمیل: 4 ساعت

  • پیش نیازها: خیر

  • برنامه انعطاف پذیر: بله

کی این درس را برمیدارد؟ این دوره برای کاربرانی است که می خواهند پایتون را به روشی سرگرم کننده و جذاب یاد بگیرند که به اندازه یک سخنرانی کلاسی سنتی رسمی و ساختاری نیست.

چیزی که ما دوست داریمچیزی که ما دوست نداریمکتابخانه دوره گستردهفقط بخش اول رایگان است.ساختار یادگیری بازی سازی شدهبه اندازه کافی چالش برانگیز نیستدسترسی به انجمن Slack

edXمقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون توسط موسسه فناوری جورجیا

جایزه هوشمند: آکادمیک ترین

این دوره توسط موسسه فناوری جورجیا ارائه می شود و آن را به یکی از دانشگاهی ترین گزینه های لیست ما تبدیل می کند. برنامه کامل شامل چهار دوره است که اصول پایتون، کنترل و ساختارهای داده، الگوریتم ها و موارد دیگر را پوشش می دهد. توسط مربیان حرفه ای از طریق درس ها و تمرین های ویدئویی به شما آموزش داده می شود. هیچ پیش نیاز رسمی وجود ندارد، اما ریاضی پایه و جبر دبیرستان توصیه می شود. تکمیل دوره پنج ماه طول می کشد و برای ثبت نام باید تاریخ شروع جلسه را انتخاب کنید. می‌توانید در کلاس به‌صورت رایگان شرکت کنید، اما اگر می‌خواهید گواهی پایان کار دریافت کنید، می‌توانید به رزومه یا نمایه لینکدین خود اضافه کنید، باید هزینه پرداخت کنید.

  • قیمت: رایگان برای ممیزی (536 دلار برای ثبت نام)

  • زمان تکمیل: 5 ماه

  • پیش نیازها: خیر

  • برنامه انعطاف پذیر: بله

کی این درس را برمیدارد؟ این دوره برای مبتدیان مناسب است و برای کسانی که می خواهند برنامه درسی در سطح دانشگاه را دنبال کنند و از مربیان حرفه ای یاد بگیرند بهترین است.

چیزی که ما دوست داریمچیزی که ما دوست نداریمبا پشتیبانی گرجستان تک.هزینه گواهی اضافیبرنامه درسی جامع.تاریخ ثبت نام محدود

نمودار مقایسه دوره آنلاین

دورهقیمتامکاناتCoursera - تخصصی پایتون برای همه توسط دانشگاه میشیگان - انتخاب برترممیزی رایگان (49 دلار در ماه برای ثبت نام)✓ بدون نیاز به پیش نیاز

✓ برنامه انعطاف پذیر

✓گواهی تایید شده

Udemy - مقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون - بهترین برای مبتدیانرایگان✓ بدون نیاز به پیش نیاز

✓ برنامه انعطاف پذیر

X گواهی تایید شده

Udemy - Python 3.6 را برای مبتدیان کامل یاد بگیرید - بهترین مربیرایگان✓ بدون نیاز به پیش نیاز

✓ برنامه انعطاف پذیر

X گواهی تایید شده

Udemy - Python از مبتدی تا متوسط ​​در 30 دقیقه - کوتاه ترین دورهرایگانX بدون نیاز به پیش نیاز

✓ برنامه انعطاف پذیر

X گواهی تایید شده

Udemy - پیش نیازهای یادگیری عمیق: پشته Numpy در پایتون (V2+) - پیشرفته ترین19.99 دلار (شامل Udemy for Business)X بدون نیاز به پیش نیاز

✓ برنامه انعطاف پذیر

X گواهی تایید شده

Udacity - مقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون - تعاملی ترینرایگانX بدون نیاز به پیش نیاز

✓ برنامه انعطاف پذیر

X گواهی تایید شده

Codecademy - تجزیه و تحلیل داده ها با پایتون - بهترین برای Data Nerdsپایه: رایگان (بدون گواهی) حرفه ای: 15.99 دلار در ماه✓ بدون نیاز به پیش نیاز

✓ برنامه انعطاف پذیر

X گواهی تایید شده

Codecademy - Python 3 را یاد بگیرید - بهترین برای نمونه کار شماپایه: رایگان (بدون گواهی) حرفه ای: 15.99 دلار در ماه✓ بدون نیاز به پیش نیاز

✓ برنامه انعطاف پذیر

X گواهی تایید شده

DataCamp - مقدمه ای بر پایتون - سرگرم کننده ترینرایگان: دسترسی محدود

استاندارد: 12.42 دلار در ماه حق بیمه: 33.25 دلار در ماه

✓ بدون نیاز به پیش نیاز

✓ برنامه انعطاف پذیر

X گواهی تایید شده

edX - مقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون توسط موسسه فناوری جورجیا - آکادمیک ترینممیزی رایگان (536 دلار برای ثبت نام)✓ بدون نیاز به پیش نیاز

✓ برنامه انعطاف پذیر

✓ گواهی تایید شده

نکاتی برای موفقیت در دوره آنلاین پایتون

1. هزینه را در نظر بگیرید

هزینه کلاس های آنلاین پایتون چقدر است؟

دسترسی به اکثر دوره‌های پایتون در لیست ما رایگان است، اما اگر می‌خواهید یک گواهی رسمی از پایان کار داشته باشید، ممکن است یک هزینه ثابت یا یک عضویت ماهانه دریافت کنید. گران ترین گواهینامه 536 دلار است، در حالی که ارزان ترین عضویت 12.42 دلار در ماه است. از سوی دیگر، یک کلاس پایتون حضوری می‌تواند هزاران دلار هزینه داشته باشد، بنابراین مطالعه آنلاین احتمالاً گزینه مقرون به صرفه‌تری خواهد بود. شما باید تصمیم بگیرید که آیا گواهی برای شما مهم است یا اینکه فقط می خواهید به مطالب دوره آنلاین دسترسی داشته باشید.

آیا کارفرمای من برای من برای شرکت در دوره هزینه خواهد کرد؟

معمولاً کارفرمایان هزینه دوره های توسعه حرفه ای را پوشش می دهند و شرکت های بیشتری به دنبال کارمندانی با تجربه پایتون هستند. چندین دوره در این زمینه با Udemy for Business که توسط برندهای بزرگ برای ارائه آموزش مداوم کارکنان استفاده می شود، گنجانده شده است. حتماً از قبل از رئیس یا بخش منابع انسانی بپرسید که آیا می توانند هزینه دوره یا گواهینامه شما را پوشش دهند.

2. فن آوری خود را به طور کامل کنار بگذارید

قبل از شروع دوره، مطمئن شوید که تمام تجهیزات لازم برای شرکت در آن را دارید. اکثر دوره‌ها از طریق پخش ویدیو ارائه می‌شوند، بنابراین به رایانه‌ای با اتصال اینترنت قابل اعتماد که بتواند ویدیوهای آنلاین را پخش کند، نیاز دارید. اگر می‌خواهید خودتان اسکریپت‌ها را بنویسید و اجرا کنید، ممکن است به یک محیط توسعه‌یافته یکپارچه (IDE) نیز نیاز داشته باشید.

3. از منابع مطالعاتی مناسب استفاده کنید

دوره شما ممکن است یک کتاب درسی را توصیه کند یا یک لیست مطالعه ارائه دهد. اگر نه، یا می‌خواهید با منابع اضافی تکمیل کنید، Head First Python: A Brain-Friendly Guide را امتحان کنید یا موارد خسته‌کننده را با پایتون خودکار کنید: برنامه‌نویسی عملی برای مبتدیان . هر دوی این کتاب ها مقدمه ای کاربردی و آسان برای پایتون ارائه می دهند.

سوالات متداول در مورد دوره های پایتون

بعد از گذراندن دوره پایتون چه مشاغلی می توانید بدست آورید؟

ساده ترین مسیر شغلی پس از اتمام دوره پایتون، تبدیل شدن به یک توسعه دهنده یا مدیر محصول پایتون است. این ممکن است شامل کار بر روی محصولات توسعه وب یا تجزیه و تحلیل داده ها باشد. مهارت‌های پایتون می‌تواند در سایر صنایع مانند امور مالی، که در آن مهارت‌های کدنویسی به طور فزاینده‌ای مورد تقاضا هستند، مفید باشد. میانگین حقوق پایتون بیش از 100000 دلار است، اگرچه صرفاً تکمیل یک دوره، شغل شما را تضمین نمی کند و ممکن است به مهارت ها یا مدارک دیگری نیاز باشد.

آیا دوره های آنلاین رایگان پایتون وجود دارد؟

ده ها دوره آنلاین پایتون برای شرکت رایگان وجود دارد، اما ممکن است برای دریافت گواهی پایان کار نیاز به پرداخت هزینه داشته باشید.

میانگین دوره آنلاین پایتون چقدر است؟

برخی از آموزش های مبتدی را می توان تنها در چند ساعت تکمیل کرد، در حالی که دوره های عمیق از پنج هفته تا هشت ماه طول می کشد.

هزینه صدور گواهینامه پایتون چقدر است؟

بسته به محل دریافت گواهی، می توانید انتظار داشته باشید که چندین صد دلار برای یک گواهی بپردازید. اگر دوره شما شامل مدرک نیست، یا اگر از قبل پایتون را می‌شناسید، می‌توانید از طریق موسسه پایتون با قیمت ۵۹ تا ۲۹۵ دلار در آزمون صدور گواهینامه شرکت کنید.

آیا پایتون برای دانلود رایگان است؟

پایتون منبع باز و کاملا رایگان است. می توانید آن را در Python.org دانلود کرده و آن را بر روی تمام سیستم عامل های اصلی اجرا کنید.

 

https://www.intelligent.com/best-online-courses/python-classes/

بهترین منابع رایگان یادگیری پایتون از آکادمی وبکیما

https://webkima.com/learn-python-free/


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در این وبلاگ سعی بر آن است که با آموزش رایگان سیستم سیستم مدیریت محتوای وردپرس و آموزش ساخت رایگان سایت بدون یک خط کدنویسی که با آن بتوانید یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد را راه اندازی کنید.