تایتل قالب
آموزش وردپرس و آموزش راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی


نحوه ایجاد یک وب سایت وردپرس مستقل برای شغل خود (مرحله به مرحله)

مرز بنر

اگر به دنبال راه اندازی هر نوع تجارت آزاد هستید ، یک وب سایت ابزاری ارزشمند است. اینگونه است که شما یک حضور آنلاین برقرار می کنید و مشتری را جذب می کنید. با این حال ، اگر شما یک توسعه دهنده نیستید ، ممکن است مطمئن شوید که چگونه می توانید یک وب سایت آزاد وردپرس را جمع نکنید.

خوشبختانه ، ایجاد یک وب سایت اکنون از همیشه راحت تر است. ابزارهای زیادی وجود دارند که کار را ساده می کنند و می توانید ساعتی را در سایت خود فعال کنید. این بدان معناست که می توانید به سرعت به مهمترین چیزها برگردید - در واقع تجارت خود را اداره می کنید.

در این راهنما قصد داریم شما را با روند ایجاد یک وب سایت آزاد وردپرس آزاد و موثر وردپرس پیاده کنیم. بیایید کار کنیم!

چرا می خواهید از WordPress برای ساخت وب سایت آزاد خود استفاده کنید

ما قبلاً چندین بار به WordPress اشاره کردیم و شاید شما هم تعجب کنید که چرا. در حقیقت ، وردپرس به طور کلی محبوب ترین گزینه برای ساختن وب سایت ها به طور کلی است و همچنین برای این برنامه خاص ایده آل است.

صفحه اصلی وب سایت وردپرس.

در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که وب سایت آزاد وردپرس می تواند به خوبی در خدمت شما باشد:

  • وردپرس بسیار دوستانه مبتدی است. مهم نیست که مجموعه مهارتهای خاص شما چیست ، ایجاد سایتی جذاب و کاربردی امکان پذیر است.
  • این سکو برای اولویت بندی سهولت استفاده طراحی شده است. راه اندازی وب سایت شما سریع و آسان است . علاوه بر این ، اضافه کردن مطالب جدید و حفظ آن به مرور زمان تلاش زیادی نمی کند.
  • انجمن ابزارهای زیادی برای شخصی سازی سایت شما ارائه می دهد. حتی اگر وب سایت شما ساده باشد ، نمی خواهید عمومی باشد. با استفاده از تم ها و افزونه ها (که بعدا در مورد آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد) ، می توانید سایت خود را طراحی کنید تا با سلیقه و شرایط خاص شما مطابقت داشته باشد.

از همه مهمتر ، وردپرس کاملاً رایگان است. این برای اکثر آزادکارانی که تازه شروع به کار می کنند ضروری است زیرا احتمالاً بودجه شما اندک است (یا وجود ندارد). اگرچه وردپرس تنها بستری نیست که می توانید برای وب سایت آزاد خود استفاده کنید ، بسیار توصیه می شود.

نحوه ساخت یک وب سایت وردپرس مستقل (در 3 مرحله)

در این مرحله ، برای شروع کار با ساختن وب سایت آزاد WordPress خود ، احتمالاً احساس خارش می کنید. ما در حال حاضر شما را با سه قدم مهم پیش می بریم تا بتوانید به سرعت سایت خود را راه اندازی کنید.

مرحله 1: یک وب سایت اصلی وردپرس راه اندازی کنید

A2 میزبان برنامه های WordPress است.

بیایید با اجرای چند وظیفه که هنگام ساختن هر نوع وب سایت باید انجام دهید شروع کنیم. اول ، شما باید:

  • نام دامنه را انتخاب کنید
  • ارائه دهنده میزبانی را انتخاب کنید
  • وردپرس را نصب کنید

نام دامنه سایت شما هسته اصلی URL آن است  - به عنوان مثال  myfreelancewebsite.com.

تغییر این خط پایین یک درد است ، بنابراین شما می خواهید مدتی را برای رسیدن به دامنه مناسب سپری کنید. بسیاری از مترجمان آزاد تصمیم می گیرند که از نام خود یا نام تجارت خود استفاده کنند که هر دو رویکرد محکم هستند. صرف نظر از این ، حتما دامنه انتخابی خود را ساده و به یاد ماندنی نگه دارید . در صورت نیاز به کمک به طوفان مغزی ، می توانید از مولد نام دامنه استفاده کنید .

همچنین باید یک برنامه میزبانی برای ثبت نام سایت خود ثبت نام کنید. هاستینگ انواع زیادی وجود دارد ، اما یک برنامه مشترک کم هزینه باید بیش از اندازه کافی برای وب سایت وردپرس شما باشد. انتخاب دقیق شرکت میزبان  نیز مهم است - در صورت امکان ، میزبان را انتخاب کنید که بسته های خاص وردپرس را ارائه دهد .

در آخر ، باید در واقع نرم افزار وردپرس را نصب کنید. اگر میزبان متمرکز وردپرس را انتخاب می کنید ، آنها باید به شما امکان نصب خودکار وردپرس را بدهند که بهترین روش است. اما روش های زیادی نیز وجود دارد که می توانید وردپرس را نصب کنید .

مرحله 2: ظاهر سایت خود را با یک موضوع سفارشی کنید

دایرکتوری موضوع ThemeIsle.

می توانید بسیاری از موضوعات خاص در طاقچه ها را در دایرکتوری های محبوب وردپرس پیدا کنید .

در این مرحله ، سایت جدید شما بسیار اساسی خواهد بود. برای شکل دادن آن به یک وب سایت مستقل وردپرس ، می خواهید به ظاهر آن توجه کنید.

شما می توانید این کار را با انتخاب یک موضوع مناسب وردپرس انجام دهید که باعث تغییر در چیدمان و ظاهر سایت شما می شود. در حالی که وردپرس شامل چند مضمون پیش فرض است ، تقریبا مطمئناً می خواهید از گزینه کمتری استفاده کنید.

خوشبختانه هزاران مضمون وردپرس در دسترس است. در حالی که شما به سادگی می توانید از مواردی استفاده کنید که فانتزی شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، ما توصیه می کنیم یکی را انتخاب کنید که با طاقچه وب سایت آزاد شما مطابقت دارد.

به عنوان مثال ، اگر شما یک عکاس آزاد هستید ، می خواهید به دنبال تم های متمرکز بر عکاسی باشید . این ظاهر و چیدمان کاملاً مناسب برای تجارت شما به شما ارائه می دهد. علاوه بر این ، این نوع مضامین طاقچه معمولاً دارای ویژگی های اضافی دیگری هستند که در دسترس شما خواهند بود - برای مثال ، یک موضوع عکاسی ممکن است شامل ویژگی های گالری تصاویر پیشرفته باشد.

در مورد یافتن این مضامین ، یکی از گزینه های فهرست تم WordPress.org است . همه چیز در آنجا رایگان است و از نظر کیفیت آزمایش شده است. اگر بودجه شما اجازه می دهد ، می توانید برخی از مضامین حق بیمه را نیز شفاف سازی کنید . هر دو موضوع رایگان و حق بیمه گزینه های قابل قبولی هستند ، اما برخی از تفاوت ها وجود دارد .

در آخر ، فراموش نکنید که می توانید موضوع انتخابی خود را متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود تنظیم کنید. هر موضوع متفاوت است ، بنابراین می خواهید مستندات آن را بررسی کنید تا ببینید که تمام گزینه ها چیست. با این حال ، اولین توقف شما تقریباً باید وردپرس Customizer باشد ، جایی که می توانید تغییرات ساده زیادی را برای شخصی سازی وب سایت خود انجام دهید.

مرحله 3: محتوا را به وب سایت خود اضافه کنید

نمونه ای از وب سایت آزاد وردپرس

مهمترین عنصر در وب سایت آزاد وردپرس شما یک Call For Action (CTA) است.

این مرحله آخر بیشترین زمان و البته مهمترین آن است. پس از راه اندازی وب سایت خود و نگاه مناسب آن ، شما آماده هستید تا محتوای آن را پر کنید.

دقیقاً نحوه کار شما در اینجا (و باید) بر اساس اهداف ، طاقچه ها و مشاغل بی نظیر شما خواهد بود. با این حال ، برخی از عناصر اصلی وجود دارد که هر وب سایت آزاد وردپرس باید آنها را مورد توجه قرار دهد.

هنگام ساخت سایت خود ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • تمام صفحات ضروری را درج کنید. شروع کار با اصول ضروری است و این بدان معنی است که سایت شما دارای تمام صفحات اصلی وب سایت مستقل باشد. حتی اگر کارهای ساده را حفظ می کنید (توصیه می شود) ، حداقل باید یک صفحه اصلی ، صفحه ای با اطلاعات مربوط به شغل خود ، صفحه تماس و صفحه ای را درج کنید که خدمات ارائه شده را ارائه می دهد .
  • یک نمونه کار از کار خود ایجاد کنید. بهترین راه برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای ایجاد فرصت به شما ، ارائه نمونه هایی از کار گذشته خود است. با این حال ، سعی نکنید خیلی زیاد گنجانده شود ، یا خطر بیش از حد بازدید کنندگان را به خطر می اندازید. درعوض ، تعداد انگشت شماری از بهترین پروژه های خود را انتخاب کنید و آنها را در صفحه اختصاصی به  همراه توضیحات و تصاویر نشان دهید.
  • توصیفات ، جوایز ، گواهینامه ها و غیره در ویترین نمایشگاه وجود دارد ، بسیاری از آزادکارها در آنجا حضور دارند و متقاعد کردن مردم برای همکاری با شما همیشه آسان نیست. به همین ترتیب ، شما می خواهید سایر عناصر انگیزشی مرتبط با آن را برجسته کنید. به ویژه ، قرار دادن استراتژیک چند توصیف از برخی از مشتریهای گذشته (خوشحال) گذشته یک ضرورت است.
  • یک فراخوان قوی برای اقدام (CTA) را درگیر کنید. CTA عنصری است که به بازدید کنندگان سایت شما می گوید دقیقاً آنچه می خواهید آنها انجام دهند. در غیر این صورت ، آنها را به خطر می اندازید که بدون هیچ کاری انجام دهند . در بیشتر موارد ، عملی که شما می خواهید انجام دهید ، با شما در تماس است ، بنابراین می خواهید با  استفاده از یک پیام برجسته ، مطمئن شوید که آنها را به صفحه تماس خود هدایت می کنید .
  • قابلیت های بیشتری را با افزونه ها اضافه کنید (در صورت لزوم). قبلاً در مورد مضامین صحبت کرده ایم و اگر پلاگین ها را هم ذکر نکردیم ، فراموش خواهیم کرد. مانند مضامین ، اینها می توانند در سایت شما نیز نصب شوند ، اما به جای تغییر ظاهر آن ، ویژگی های جدیدی را اضافه می کنند . ما به شدت توصیه می کنیم که برای یافتن ابزارهای دارای ویژگی های طاقچه به سایت شما ، از راهنمای افزونه WordPress.org کاوش کنید و همچنین  افزونه هایی که باید از همه سایت ها استفاده کنند وجود دارد.

البته لازم نیست در اینجا متوقف شوید - می توانید هر چیزی را که می خواهید به وب سایت آزاد WordPress خود اضافه کنید. با این حال ، ما پیشنهاد می کنیم آن را تا حد ممکن ساده نگه دارید ، و بیش از حد سایت خود را با اطلاعات و ویژگی های زیاد پر نکنید.

برای هر عنصری که می خواهید در آن بگنجانید ، ابتدا این سؤال را از خود بپرسید: آیا این افزونه به متقاعد کردن مردم برای استخدام من کمک خواهد کرد یا به سادگی آنها را از پیام اصلی من دور می کند؟

نتیجه

وقتی نوبت به ایجاد تجارت آزاد می رسد ، احتمالاً شبکه سازی و ارسال ایمیل ساده کافی نخواهد بود. همچنین می خواهید یک حضور آنلاین برقرار کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند شما را پیدا کنند ، در مورد کارهایی که می کنید یاد بگیرند و به راحتی در تماس باشید.

خوشبختانه ، ایجاد یک وب سایت وردپرس مستقل که تمام آن کارها را انجام می دهد بسیار ساده است. شما فقط باید:

  1. یک وب سایت اصلی وردپرس راه اندازی کنید.
  2. ظاهر سایت خود را سفارشی کنید.
  3. محتوا را به وب سایت خود اضافه کنید.

آیا در مورد چگونگی ایجاد یک وب سایت آزاد کارآمد ، سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر بپرسید!

webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima
webkima


در این وبلاگ سعی بر آن است که با آموزش رایگان سیستم سیستم مدیریت محتوای وردپرس و آموزش ساخت رایگان سایت بدون یک خط کدنویسی که با آن بتوانید یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد را راه اندازی کنید.