تایتل قالب
آموزش وردپرس و آموزش راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی


راهنمای کامل وبلاگ شخصی: نحوه راه اندازی یک وبلاگ شخصی در وردپرس

مرز بنر

فضای زیادی در اینترنت برای همه وجود دارد. مردم دوست دارند ایده ها را به اشتراک بگذارند ، افکار خود را شکل دهند و حتی ممکن است به مخاطبان جهانی برسند. چگونه می توان خود را در مسیر دستیابی به همه این موارد قرار داد؟ برای یک بار ، اگر یک وبلاگ شخصی راه اندازی کنید ، چه می کنید؟ وبلاگ ها به چند دلیل بسیار موثر هستند. مهمترین آنها این است که 77٪ از کاربران اینترنت وبلاگ می خوانند ، بنابراین مخاطبان شما در آنجا هستند. علاوه بر این ، ایجاد یک وبلاگ شخصی وردپرس کار سختی نیست ، پس چرا خودتان این کار را انجام نمی دهید؟

در این پست شما را با تمام مراحل مورد نیاز برای راه اندازی یک وبلاگ شخصی موثر ، ارزان ، خوش بین و در یک مسیر موفقیت به شما راهنمایی می کنیم. این راهنمای نهایی شما برای یک وبلاگ شخصی وردپرس است و تمام منابعی که برای تحقق آن نیاز دارید.

نحوه شروع یک وبلاگ شخصی

همانطور که اشاره کردم همه وبلاگ ها را می خوانند.

اگر نگاهی به طرف دیگر سنگر بیندازیم ، افرادی که وبلاگ می کنند ، معمولاً این کار را در وردپرس انجام می دهند. آمار می گوید که پلت فرم وردپرس بیش از 30٪ اینترنت (مانند سایت هایی که با آن ساخته شده اند) را در خود جای می دهد. اما برخی از کاربران اولین بار ممکن است نمی دانند که در واقع دو نوع WordPress وجود دارد: WordPress.org (مستقل از خود میزبان) و WordPress.com (که همراه با هاستینگ است اما انعطاف پذیری یکسان نیست).

تفاوت های زیادی بین این دو سیستم عامل وجود دارد ، اما من اصلی ترین آنها را خلاصه می کنم تا بتوانید تصویری واضح از این که چه کسی است ، بدست آورید.

WORDPRESS.ORG WORDPRESS.COM
با هیچ میزبانی همراهی نمی شود. با این وجود شما می توانید با استفاده از این پیوند یک دامنه رایگان با تنها 2.95 دلار در ماه دریافت کنید . شما میزبان رایگان دریافت می کنید ، اما WordPress.com شما را به 3 گیگابایت فضای محدود می کند مگر اینکه شما با یک برنامه پرداخت شده ارتقا دهید.
شما به یک زیر دامنه سفارشی نیاز دارید ، که باید هزینه اضافی بپردازید. با فرمت به شما یک زیر دامنه رایگان می دهد yourblog.wordpress.com، اما اگر می خواهید یک دامنه سفارشی داشته باشید باید به یک برنامه پرداخت شده ارتقا دهید.
هنگام امنیت ، شما باید از طریق افزونه ها به سایت خود مراقبت کنید ، اما شما کنترل همه چیز را دارید. امنیت کار شما نیست ، شما به طور خودکار خدمات اولیه امنیتی و پشتیبان تهیه می کنید.
می توانید هر افزونه / ابزار نصب کنید و سایت خود را به هر شکلی که می خواهید طراحی کنید ، بدون هیچ محدودیتی. شما نمی توانید پلاگین های شخص ثالث را نصب کنید. مضامین نیز با تعداد محدودی گزینه های سفارشی سازی در تعداد محدودی قرار می گیرند.
شما بر تمام جنبه های سایت خود کنترل کاملی دارید. شما هیچ گونه کنترلی بر طراحی ، عملکرد یا عملکرد سایت خود ندارید. فقط می توانید به طور پیش فرض از آنچه در بسته WordPress.com ارائه شده استفاده کنید.

مقایسه کامل بین WordPress.org و WordPress.com را اینجا ببینید .

به طور خلاصه ، اگر می خواهید کنترل کامل وب سایت خود را داشته باشید و می خواهید مطمئن شوید که در دراز مدت با شما می ماند ، WordPress.org انتخابی بهتر در اینجا است . اما برای شروع کار با این سیستم به وب سایت WordPress.org مراجعه نکنید. در اینجا آنچه انجام می دهید به جای این است:

راه اندازی فنی هنگام شروع یک وبلاگ شخصی وردپرس

بیایید در مورد روند واقعی ساختن یک وبلاگ شخصی صحبت کنیم. اولین قدم برای ایجاد یک وبلاگ شخصی ، میزبانی است. از آنجا که بسیاری از شرکت های میزبان خوب در خارج از کشور وجود دارند که هرکدام ویژگی های متنوعی و جذاب را ارائه می دهند ، تصور می کنم انتخاب یکی از متناسب با وبلاگ شما برای شما دشوار است.

اگر می خواهید یک وبلاگ شخصی راه اندازی کنید ، ابتدا یک مرور کلی ارائه می شود ، و سپس به جزئیات زیر می پردازیم:

  1. برای میزبانی وب ثبت نام کنید (من Bluehost را توصیه می کنم ).
  2. برنامه میزبانی را انتخاب کنید.
  3. یک نام دامنه را برای وبلاگ شخصی خود انتخاب کنید.
  4. ثبت نام میزبانی خود را تکمیل کنید.
  5. اطمینان حاصل کنید که WordPress در هنگام تنظیم حساب میزبانی نصب شده است.
  6. وارد شوید و اولین پست وبلاگ خود را بنویسید.

هنگامی که برای ثبت نام در یک حساب میزبانی وب آماده هستید ، حتما از یکی از لینک های Bluehost در این صفحه استفاده کنید. رفتن را از طریق آنها را در دو چیز می شود: (1) آنها لینک های وابسته، به این معنی که ما یک کمیسیون کوچک دریافت اگر شما از طریق آنها خرید، (2) آن را با قیمت $ 2.95 در مقابل 3.95 $ تخفیف برای شما باز کردن قفل . اگر به هر طریق دیگری از سایت Bluehost بازدید کنید ، این تخفیف را دریافت نمی کنید.

حال بهترین بخش Bluehost این است که آنها وردپرس را برای شما نصب می کنند - یا می توانید آن را از طریق پنل کاربری خود نصب کنید. به همین دلیل نیازی به مراجعه به وب سایت WordPress.org نیست. همه نصب ها از طریق میزبان وب شما اتفاق می افتد.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به میزبان مورد نظر خود بروید ، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و سپس مراحل را طی کنید. شما با استفاده از این فرآیند دست به دست خواهید شد.

Bluehost - مکان عالی برای شروع یک وبلاگ شخصی

هنگام ورود به سیستم با یک هاست ، همچنین می توانید نام دامنه سایت خود را انتخاب کنید.

نام دامنه نحوه بازدید و شناسایی وب سایت شما به وب سایت است. به عنوان مثال ، دامنه ما است  themeisle.com.

پس از ثبت نام در یک برنامه میزبانی ، هنوز نیاز به تنظیم WordPress دارید. نحوه عملکرد این فرایند بستگی به میزبان شما انتخاب کرده است. برخی مانند Bluehost یک نمونه کار از WordPress را درست از دروازه به شما ارائه می دهند ، یا در هنگام ثبت نام یک گزینه نصب یک کلیک را برای شما فراهم می کنند. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که برخی از اطلاعات اصلی مانند نام سایت ، نام کاربری سرپرست و غیره را پر کنید.

اگر میزبان شما وردپرس را برای شما نصب نکند ، چه می کنید؟

نمونه ای از cPanel.

چه عناصر یک وبلاگ شخصی موثر وردپرس را تشکیل می دهند

اگر شما فردی هستید که دوست دارد نوشتن کند ، داشتن وبلاگ خود می تواند یک خروجی عالی باشد. شما می توانید هر زمان که بخواهید ، محتوا ایجاد کنید و افکار خود را با دوستان ، شبکه و غریبه های کامل به اشتراک بگذارید. اگر احساس کارآفرینی می کنید ، می توانید با نوشتن آخرین تحولات و بینش های خود ، از وبلاگ شخصی خود برای شبکه سازی در حوزه خود استفاده کنید.

هنگامی که یک وبلاگ شخصی را راه اندازی می کنید ، می توانید هر ویژگی و اطلاعاتی را که فکر می کنید لازم است درج کنید. با این حال ، همه بهترین وبلاگ های شخصی مشترک مانند چند عنصر وجود دارد:

  • تمرکز روی پست های وبلاگ. بر خلاف وب سایت های استاتیک وردپرس ، شما می خواهید که پست های وبلاگ شما در مرکز قرار بگیرند.
  • برخی از اطلاعات شخصی در مورد خود ، برای شخصی سازی مطالب خود و کمک به مخاطبان خود در ایجاد ارتباط.
  • پیوندهایی به پروفایل رسانه های اجتماعی و اطلاعات عمومی مخاطب شما ، برای بازدیدکنندگانی که می خواهند شما را دنبال کنند یا با شما در تماس باشند.
  • قالب پست وبلاگ با دقت انتخاب شده ، برای ورود هر ورودی بسیار خواندنی و جذاب است.

خوشبختانه ، هر چهار این عنصر ساده و قابل دستیابی هستند. این بدان معناست که شما احتمالاً نیازی به استفاده از یک تم برتر حق بیمه ندارید یا به دنبال ویژگیهای پیچیده نیستید. درعوض ، می توانید گزینه دیگری را انتخاب کنید که برای بودجه خود بهتر باشد.

کدام مضمون / طراحی برای به دست آوردن؟

ما در مورد چگونگی اجرای وبلاگ شخصی شما در باطن صحبت کردیم ، اما حالا بیایید کمی در مورد طراحی آن بحث کنیم ، که برای کسانی که وبلاگ شما را می خوانند بسیار مهم است. اول از همه ، این باید شهودی باشد و خواندن سایت شما را برای افراد آسان کند ، و همچنین یک ساختار ناوبری دوستانه و سازمان یافته ارائه دهد . مهم نیست که پست های شما چقدر عالی باشد ، اگر روشی که آنها را ارائه می دهید سخت باشد و هر بار که سعی کنید به وبلاگ خود بروید ، افراد را اذیت می کند ، همه چیز بیهوده است.

برای افزودن یک موضوع زیبا و بصری به وبلاگ شخصی وردپرس خود در واقع بسیار ساده است ، فقط چند مرحله سریع طول می کشد. نکته دشوارتر تصمیم گیری در مورد یک موضوع واحد است زیرا وردپرس در اینجا بسیار جالب است: انواع مختلف ، و همه نوع ، رایگان ، خوش بین ، دارای ویژگی های غنی.

پس از وارد کردن داشبورد خود ، به دنبال زبانه ای با عنوان Appearance بروید  . بر روی آن کلیک کنید ، و سپس گزینه  Themes را  انتخاب کنید. با این کار تمام موضوعاتی که وردپرس از پیش نصب شده با شما نشان می دهد:

برخی از مضامین پیش فرض وردپرس.

این مضامین گزینه های مبتدی رایگان و مناسب برای یک وبلاگ شخصی وردپرس هستند. با این حال ، شما احتمالاً می خواهید از موضوعی استفاده کنید که کمی اساسی تر و قابل تنظیم تر باشد ، مانند Hestia خود ما :

موضوع طراحی مواد Hestia - عالی برای وبلاگ شخصی وردپرس

این مضمون خاص مبتنی بر رهنمودهای طراحی مواد است که نتیجه آن ظاهری بسیار مدرن است. بعلاوه ، این موارد شامل همه عناصر حیاتی است که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم (مانند اطلاعات تماس و زندگی نامه شخصی). برای تنظیم آن ، شما فقط باید چند دستورالعمل ساده را دنبال کنید (که در مورد سایر مضامین وردپرس نیز کاربرد دارد).

ابزارهای عالی برای بهبود تجربه وبلاگ نویسی شخصی شما

گذشته از انتخاب میزبانی و موضوع ، که اجباری است ، شما باید هزاران ابزار اختیاری برای کار با وردپرس ، سهولت در فعالیت وبلاگ نویسی و افزایش بهره وری خود داشته باشید. برخی از آنها می توانند به صورت آنلاین به صورت مستقیم استفاده شوند و برخی دیگر به داشبورد شما نیاز به نصب دارند ، اما همه آنها بسیار بصری هستند و دلنوشت شما را خوشحال تر می کنند.

جت پک

Jetpack یک افزونه بسیار عالی برای همه افرادی است که می خواهند یک وبلاگ شخصی را شروع کنند. این برنامه با به اشتراک گذاری هر ورودی وبلاگ جدید در کانال های اجتماعی ، ارسال رسانه های اجتماعی را خودکار می کند. همچنین ، این افزونه گالری عکس های زیبایی ایجاد می کند که می توانید در پست های خود بگنجانید و می تواند با ارائه آمار سایتهای مختلف درست در داشبورد سرپرست خود به شما کمک کند.

در اینجا راهنمای ما در مورد چگونگی شروع کار با Jetpack آورده شده است .

Jetpack توسط WordPress.com

نویسنده (ها): وردپرس

78٪رتبه بندی5،000،000+نصب هاWP 5.3+نیاز دارد

اطلاعات بیشتر

jetpack.8.7.zip

نسخه فعلی: 8.7

آخرین بروزرسانی: 7 ژوئیه 2020

78٪رتبه بندی5،000،000+نصب هاWP 5.3+نیاز دارد

صفحه افزونه WordPress.orgJetpack توسط WordPress.com

 

ارسال نامه قدیمی

با Revive Old Post ، می توانید فرآیند ارسال رسانه های اجتماعی خود را به طور خودکار انجام دهید ، بنابراین نیازی نیست که هر ورودی را به صورت دستی به اشتراک بگذارید.

هنگامی که پلاگین را پیکربندی کنید ، همه چیز را برای شما انجام می دهد. تا زمانی که جلوی این کار را بگیرید ، به تنهایی ارسال خواهد شد. به این ترتیب وقت زیادی را صرف می کنید که می توانید برای نوشتن از آن استفاده کنید.

پست های قدیمی را دوباره زنده کنید - ارسال خودکار پیام رسان رسانه اجتماعی و افزونه برنامه ریزی

نویسنده (بازدید کنندگان): revive.social

80٪رتبه بندی40،000+نصب هاWP 3.5+نیاز دارد

اطلاعات بیشتر

tweet-old-post.zip

نسخه فعلی: 8.5.8

آخرین بروزرسانی: 16 ژوئن 2020

80٪رتبه بندی40،000+نصب هاWP 3.5+نیاز دارد

صفحه افزونه WordPress.orgپست های قدیمی را دوباره زنده کنید - ارسال خودکار پیام رسان رسانه اجتماعی و افزونه برنامه ریزی

 

تولید کننده مباحث وبلاگ

این یک ابزار خوب آنلاین است که توسط Hubspot ایجاد شده است و ایده های محتوا را بر اساس کلمات کلیدی مورد علاقه شما ایجاد می کند. شما سه کلمه کلیدی را می نویسید که فکر می کنید مربوط به آنچه می خواهید در مورد صحبت کردن باشد هستند و این ابزار پنج عنوان مرتبط را برمی گرداند.

در اینجا راهنمای دیگری درباره نحوه تهیه ایده های خوب پست های وبلاگ وجود دارد .

BuzzSumo

یک ابزار رایگان عالی دیگر که به شما امکان می دهد درباره موضوعات مورد علاقه خود اطلاع دهید. قبل از شروع کار بر روی آن ، یک موضوع را در جعبه جستجوی آن وارد کنید و BuzzSumo تجزیه و تحلیل خواهد کرد که چه مطالبی برای آن موضوع بهتر کار می کند. با استفاده از این ابزار همچنین می توانید موفق ترین محتوای منتشر شده توسط یک وبلاگ خاص را بدانید: URL آن را وارد کنید و لیستی از پست های مشترک را دریافت می کنید.

دستور زبان

افزونه Grammarly را در مرورگر وب خود نصب کنید و سپس نوشتن مطلب خود را در وردپرس شروع کنید. این ابزار تقریباً هر اشتباهی را در کار شما نشان می دهد. بنابراین حتماً قبل از ضربه زدن به انتشار ، دستور زبان خود را بررسی کنید. یک ابزار کمکی عالی برای هرکسی که قصد دارد بلاگ شخصی را شروع کند.

MyStock.Photos

برای هر پست وبلاگ ، به عکس نیاز دارید. در حالی که همیشه می توانید از بعضی از تصاویر خود استفاده کنید ، بیشتر اوقات از تصاویر رایگان از اینترنت استفاده خواهید کرد. MyStock.Photos مجموعه عکس های ThemeIsle است که تصاویری عالی و با کیفیت عالی ارائه می دهد که می توانید در هر مکانی که می خواهید استفاده کنید. همه رایگان هستند ، بنابراین آنها را به همان اندازه که می خواهید استفاده کنید!

SEO SEO

Yoast SEO یک افزونه وردپرس رایگان است که از بهینه سازی سئو شما مراقبت می کند.

به شما نشان می دهد که در هر پست باید چه تنظیماتی انجام شود تا پست شما بتواند در Google رتبه بالاتری داشته باشد.

SEO SEO

نویسنده (ها): تیم Yoast

98٪رتبه بندی5،000،000+نصب هاWP 5.3+نیاز دارد

اطلاعات بیشتر

wordpress-seo.14.5.zip

نسخه فعلی: 14.5

آخرین بروزرسانی: 8 ژوئیه 2020

98٪رتبه بندی5،000،000+نصب هاWP 5.3+نیاز دارد

صفحه افزونه WordPress.orgSEO SEO

زمان نوشتن اولین پست شماست

هنگامی که موضوع وردپرس رایگان خود را انتخاب کردید و آن را نصب و فعال کردید ، تمام چیزهایی که باقی مانده این است که شروع به نوشتن اولین پست وبلاگ خود کنید. برای این کار ، به دنبال  گزینه Posts → Add new  در داشبورد خود باشید. این کار شما را به ویرایشگر WordPress می رساند:

ویرایشگر وردپرس.

در اینجا ، می توانید یک عنوان برای پست خود تنظیم کنید ، در مورد هر آنچه که می خواهید بنویسید ، و تصاویر و سایر رسانه ها را وارد کنید. وقتی کارتان تمام شد ، می توانید کار خود را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید یا بلافاصله آن را منتشر کنید - اکنون همه چیز به عهده شماست!

آیا وبلاگ شخصی وردپرس یک تعهد بزرگ است؟ چند بار باید ارسال کنید؟

در اینجا هیچ قانون سخت و سریع وجود ندارد. از این گذشته ، به همین دلیل آن را "وبلاگ شخصی" می نامند.

لازم نیست که با قوانین و مهلت های مقابله ای روبرو شوید ، اما باید حداقل در هفته امتحان کنید حداقل یک بار در هفته ارسال کنید  (البته نمونه های متضادی وجود دارد).

البته بستگی به این دارد که از چه بلاگ استفاده می کنید. اگر فقط از آن استفاده می کنید تا افکار خود را روی کاغذ (صفحه) بگذارید ، پس هر وقت یک موضوع عالی به ذهن شما می رسد باید بنویسید. اگر از آن برای صحبت در مورد سرگرمی ها استفاده می کنید و می خواهید جامعه ای در اطراف خود پرورش دهید ، باید سعی کنید مرتباً پست کنید - حداقل هفتگی.

به عنوان مثال ، حتی در فضای وردپرس می توانید انواع برنامه ارسال را پیدا کنید. در یک طرف ، شما تام مک فارلین را دارید که روزانه پست می کند.

tommcfarlin

در حالی که از طرف دیگر ، شما شخصی مانند برایان کروگسگارد دارید که هر چند ماه یکبار منتشر می کند.

کروگسگارد

یک وبلاگ شخصی می تواند به صورت حرفه ای به شما کمک کند

همانطور که قبلاً گفتم ، حتی اگر یک وبلاگ شخصی در مورد سرگرمی های خود شروع کنید ، این می تواند به شما در شکل گیری افکار خود کمک کند و  با افراد دیگری که عاشق همان کارهایی هستند که می کنید ارتباط برقرار کنید.

اما دلیل مهم دیگر که چرا باید یک وبلاگ شخصی وردپرس داشته باشید ، قرار گرفتن در معرض حرفه ای است . شما ممکن است وبلاگ خود را فقط برای این منظور ایجاد نکنید ، اما می تواند یک اثر جانبی ناخواسته خوب باشد.

به عنوان مثال ، اگر شما یک رزومه کاری را برای یک شرکت ارسال می کنید ، پیوندی به برخی مطالب مربوطه که توسط خودتان نوشته شده ، جمع آوری شده و تحقیق شده است می تواند اعتبار بیشتری کسب کند. شما حتی می توانید به لطف وبلاگ خود پیشنهادات شغلی دریافت کنید!

یک وبلاگ شخصی وردپرس گاهی اوقات می تواند در حرفه شما نیز به شما کمک کند زیرا به شما در ساختن برند شخصی کمک می کند  .

طبق نظرسنجی توسط Domain.me :

61٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی اعتراف کردند که به دلیل وبلاگ خود پیشنهاد شغلی دریافت کرده اند.

79٪ گفتند که وبلاگ آنها برای برند شخصی آنها بسیار مهم یا مهم است.

وقتی در بسیاری از مکان ها آنلاین هستید و روی سیستم عامل های مختلف و کانال های رسانه های اجتماعی حساب کاربری دارید ، سخت نیست که چیزهایی را برای دوستان و کارفرمایان بالقوه خود مخلوط کنید. امروزه ، کارفرمایان تمایل دارند قبل از دعوت شما به مصاحبه یا استخدام شما ، تمام مراجع آنلاین را که منجر به شما می شود ، بررسی کنند.

به گفته CareerBuilder ، 40 تا 60 درصد مدیران استخدام کننده از رسانه های اجتماعی برای تحلیل و گرفتن نظر کلی درباره کارکنان بالقوه استفاده می کنند. اگر آنها به صورت آنلاین به جستجوی شما بپردازند ، شانس خوبی وجود دارد که آنها در وبلاگ شخصی شما گیر بیایند.

خلاصه اینکه ، یک وبلاگ شخصی خوب می تواند به شما کمک کند تا یک برداشت اول خوب داشته باشید و شانس یافتن فرصت های جدید را تقویت کنید. احتمالاً کارفرمایان بالقوه وبلاگ شخصی شما را پیدا می کنند ، و این مکان خوبی برای تقویت شغل شما در چشمانشان است. در حالی که در ابتدا ناخواسته ، این پیامدهای مثبت تجاری مثبت از وبلاگ نویسی شخصی است.

بسته بندی کردن

در پایان ، به جای اینکه فقط خواننده نظرات و داستان های افراد دیگر باشید ، می توانید محتوای خود را بسازید و آن را با جهان به اشتراک بگذارید. تمام اکتشافات شما ، تمام افکار شما ، داستانهای روزانه شما ... همه می توانند به یک چیز عالی منجر شوند. و جدا از قرار دادن خود در اجتماعات خوب افرادی که سرگرمی ها و علاقه های مشابه شما را دارند ، یک وبلاگ شخصی نیز می تواند منجر به بهبود فرصت های حرفه ای شود.

بنابراین ، چگونه یک وبلاگ شخصی را شروع می کنید؟ در اینجا یک recap آورده ایم:

  1. بین WordPress.org و WordPress.com سکویی انتخاب کنید . ما اولین مورد را توصیه می کنیم زیرا شما کنترل کاملی بر سایت خود خواهید داشت.
  2. میزبانی مناسب وردپرس را انتخاب کنید . برای یک وبلاگ شخصی ، شما به بزرگترین ماهی موجود در اینجا احتیاج ندارید. میزبانی ارزان وردپرس خوب است.
  3. یک موضوع زیبا را انتخاب کنید . تعداد انگشت شماری از قالب های رایگان بلاگ وردپرس رایگان برای وبلاگ نویسی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید نصب کنید ، امتحان کنید ، شخصی سازی کنید. شما می توانید با طراحی آنها بازی کنید تا بتوانید ببینید کدام یک بیشترین سایت شما را دارد.
  4. پیش بروید و ابزارها و افزونه های کارآمد و رایگان را نصب کنید که وبلاگ شما را آسانتر و سرگرم کننده تر می کند.
  5. اولین پست وبلاگ خود را بنویسید
  6. به طیف وسیعی از مباحثی که می خواهید بپردازید فکر کنید . اگر هنوز نمی دانید و فقط می خواهید مطالب تصادفی را بنویسید ، این نیز یک شروع است. وبلاگ راهی برای بیان خود است.
  7. سعی کنید یک تقویم شخصی یا نوت بوک ایجاد کنید که در آن مهلت نوشتن را تنظیم کنید. لازم نیست روزانه پست کنید ، یک بار در هفته کافی است. نکته اصلی قوام است.

امیدوارم این مفید بوده باشد! آیا در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ شخصی در وردپرس سؤال دارید؟ بیایید در مورد نظرات خود در بخش نظرات زیر صحبت کنیم!

https://blog.iranserver.com/make-website-without-coding/

https://themeisle.com/blog/start-a-personal-blog/


در این وبلاگ سعی بر آن است که با آموزش رایگان سیستم سیستم مدیریت محتوای وردپرس و آموزش ساخت رایگان سایت بدون یک خط کدنویسی که با آن بتوانید یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد را راه اندازی کنید.